fbpx Brändide loomine | Marketingi Instituut

Brändide loomine

Tänasel päeval, kui turundus on defineeritud kui “rahamasin” ja toru, kuhu paned raha ühest otsast sisse ning teisest tuleb kasum välja, on tore rääkida reklaamist ja brändingust ning defineerida uuesti nende roll turunduses, räägime Magnus Lužkoviga reklaamiagentuurist Optimist.

  • Kuidas erineb agentuuri vaatenurk turundusele kliendi vaatenurgast turundusele?
  • Kas viimastel aastatel on need nurgad liikunud samas või erinevas suunas?
  • Missugune on agentuuri roll brändi loomises ja missugune kliendi oma? Missugused on parimad koostööpraktikad, mida oma agentuuris kasutate?
  • Missugused on olulisemad väljakutsed, mis seisavad Eesti reklaamitegijate ja brändiloojate ees täna?
  • Bränding ja reklaam on põhiliselt B2C sektori tööriist. Kuidas peaksid aga Eesti eksportivad ettevõtted B2B sektoris brändingut ja reklaami kasutama? Kas üldse peaks?
  • Kuidas kasvatate oma agentuuris loovust? Missugused on põhilised meetodid, mis aitavad uute vaatenurkade ja lahendusteni?

Saatelõigu pikkus 35.43