fbpx RAAMATU REEDE – Soovitusmootor | Marketingi Instituut
17.04.14

RAAMATU REEDE – Soovitusmootor

Sel nädalal toome esile raamatu “Soovitusmootor”, mille autoriks on John Jantsch. Raamat on heaks lisamaterjaliks konverentsile Lojaalsuse juhtimine: 100 ideed.
Soovitusmootoris jagab väikeettevõtluse guru ja turundustreener John Jantsch teiega oma kõige väärtuslikumat õppetundi: kuidas panna kliendid enda asemel teie ettevõtet turundama.

Klantsreklaami ja viimistletud turunduskampaaniate aeg on möödas, ettevõtluse liikumapanevaks jõuks on saanud soovitamine. Rohkem, kui ilma näota suurfirma poolt pealesurutavat, usaldavad inimesed sõbralt, pereliikmelt, kolleegilt või isegi sarnase maitsega võhivõõralt saadud soovitust.

Enamik ettevõtteid usub, et see, kas kliendid neid soovitavad või mitte, pole nendi enda teha. Uuringud aga näitavad, et inimesed tunnevad vastupandamatut vajadust oma sõpradele tooteid ja teenuseid soovitada – see on sügavale ajju kodeeritud tung. Ja nutikad ettevõtted oskavad seda tungi enda huvides tööle panna. Ettevõtted saavad elujõulise soovitamistsükli tagamiseks suunata olemasolevaid ja tulevasi kliente läbi järgmiste etappide: tunneb-meeldib-usaldab-proovib-ostab-kordab-soovitab. Kui kõik organisatsiooni liikmed püsivad sellel lainel, hakkab ettevõte genereerima soovitusi nagu õlitatud masinavärk, väidab Jantsch.

Üks väga mõnus lugemine, mis on ohtralt täis ilmekaid ja mõtlemapanevaid tõsielulugusid. Soovitused on toodud välja loogilises järjekorras, et kui tahad olla edukas, siis hakka lihtsalt otsast peale – pole midagi üle mõistuse keerulist.

See praktiline, nutikas ja originaalne käsiraamat on kohustuslik lugemisvara igale ettevõttele, kes otsib uusi võimalusi arenemiseks, omamata sealjuures kopsakat turunduseelarvet.

Head lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel