
Konverentsi Shopper Marketing: 100 ideed lisalugemiseks soovitame sel nädalal raamatut Shopper Marketing Revolution: Consumer - Shopper - Retailer: How Marketing Must Reinvent Itself in the Age of the Shopper, mille autoriks on Mike Anthony, Toby Desforges.
Shopper Marketing Revolution on esimene põhjalik raamat antud teemal. Nagu ka autorid on teoses esile toonud, siis shopper marketing on järgmine „uus trend“ ja see on ilmselt kõige märkimisväärsem muutus, mis on toimunud turunduses viimase 50 aasta jooksul. Raamatus on välja toodud selged ja praktilised juhised ettevõtetele, mis aitavad läbi viia muutusi, orienteeruda ja kasvada selles uues ja põnevas ärikeskkonnas.
Shopper Marketing Revolution on kohustuslik kirjandus kõigile, kes tegutsevad CPG (consumer packaged goods) vallas, kuid pakub informatiivset lugemist ka teistele, sest raamatus on selgelt välja toodud ka revolutsiooni eellugu, põhjused, kuidas see on arenenud ja miks on see oluline. Raamat on segu teoreetilistest teadmistest oluliste uuringutega, mis on tehtud maailma suurimate brändidega, et näidata, kuidas läbi lüüa aina suurema konkurentsiga turgudel. Teos näitab selgelt, kuidas ostjad reaalselt poodlevad ja kuidas murda näiselt lõputut hinnaga turundamise tsüklit.
Kuula ka Turundusraadio saadet kus Kristjan Kaleviste räägib Shopper marketingist!
Telli raamat lugemiseks siit!
Head lugemist!