fbpx RAAMATU REEDE – Shopper Marketing: How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale | Marketingi Instituut
19.09.14

RAAMATU REEDE – Shopper Marketing: How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale

Järgmisel nädalal toimuva konverentsi Shopper Marketing: 100 ideed lisalugemiseks soovitame raamatut Shopper Marketing: How to Increase Purchase Decisions at the Point of Sale, mille autoriteks on Markus Ståhlberg ja Ville Maila.

Raamatust saad teada:

  • 70% brändivalikuid tehakse poes
  • 68% ostuotsustest on eelnevalt planeerimata
  • 5% on lojaalsed ühe tootegrupi brändile
  • Praktikud usuvad, et efektiivne shopper marketing on üha olulisem turul edu saavutamiseks

Raamatu sisu on jagatud 3 ossa:

  1. Definitsioon: mis on shopper marketing?
  2. Strateegia: shopper marketingi meetodid.
  3. Praktika: kasutusviisid ja võimalused.

Shopper marketingi eesmärk on muuta poekeskkonnas viibijad aktiivseteks ostjateks. Kuigi tegemist on suhteliselt uue valdkonnaga, on see kasvanud uuringute järgi isegi kiiremini kui internetireklaam.

Raamat on kirjutatud kahe hinnatud praktiku poolt, kes jagavad kogemusi, kuidas ostukäitumine mõjutab ostuotsuseid. Shopper Marketing näitab, kuidas turundajad saavad mõjutada ostuotsuseid poodides, andes sealhulgas praktilist nõu ostja vajaduste ning suundumuste, jaemüügi keskkondade, pakkematerjal ja muu kohta.

Head lugemist!

UUDIS! Raamatud aitab nüüd sinuni tuua raamatukauplus "Krisostomus"!

Vaata raamatupakkumist siit!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel