
Soovitame mõnusaks nädalavahetuse lugemiseks raamatut “Selling the invisible”, mille autoriks on Harry Beckwith. Raamat on heaks lisamaterjaliks konverentsile Unustamatu kliendikogemus: 100 ideed!
Sa ei saa puudutada, kuulda või näha oma ettevõtte kõige olulisemat toodet… Sa ei näe seda, kuidas sa siis seda müüd? See on teenuste puhul suur mure.
See „fenomenaalne“ raamat, nagu üks lugejatest on selle kohta öelnud, vastab süvitsi küsimustele kuidas turud toimivad ja kuidas potentsiaalsed kliendid mõtlevad.
See on aardelaegas sadadest kiiretest, praktilistest ja lihtsasti loetavatest strateegiatest, millest vähesed on rohkem kui lehekülg pikad.
Raamat avab su silmad uutele ideedele selles hädavajalikus ja üliolulises turundusvaldkonnas, andes vastused küsimustele:
• Miks fookusgrupid , väärtus/hinna positsioneerimine, allahindlused ja lihtsalt parim olemine tavaliselt läbi kukuvad?
• Kuidas tegeleda rahulolematute klientidega?
• Millist olulist rolli mängivad tähendusrikkus, stereotüübid ja ankurdamine?
Ja veel lisaks palju muud põnevat!
Head lugemist!