
Soovitame sel reedel lugemiseks raamatut Power of Customer Misbehavior: Drive Growth and Innovation by Learning from Your Customers, mille autoriteks on Martin Abbott, Michael Fisher ja Kalle Lyytinen.
The Power of Customer Misbehavior näitab kuidas ettevõtted ei peaks ainult õppima seda, kuidas nende tooteid kasutatakse valel eesmärgil, vaid ka seda kuidas kasutada neid teadmisi toodete ja teenuste innovatsiooniks, mis vastaksid paremini klientide vajadustele ja edendaks viralturunduse kasvu. Need tehnikad suurendavad pikaajalist kliendilojaalsust isegi ülikonkureerivas keskkonnas. See on huvitav ja köitev raamat kliendi võimu uuest ajastust. Juhid on tänapäeval avatud väljakutsetele rohkem kui iial varem, et mõista kliendi käitumist ja turu kasvu juhtimist. Uus unikaalne raamat pakub võtmeteadmisi juhtidele, kes soovivad minna klientide avastuste teekonnale. Autorid murravad vanu vorme tuues esile uut innovaatilist mõtlemist, mis on väga sobilik tänapäeva intensiivses infolaviinis ja võrgustunud maailmas. Autorid annavad ülevaate läbi illustratsioonide ja hästi loetava teksti. Soovitame lugeda kõikidele juhtidele, kes tahavad, et nende ettevõtte konkurentsis võidaks.
Head lugemist!
NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!
Vaata soodsat raamatupakkumist siit!