
Sel reedel soovitame lugemiseks raamatut „Lojaalsuse reeglid“ (Kuidas edukad juhid loovad kestvaid töö- ja kliendisuhteid), mille autoriks on Frederick F. Reichheld.
Raamatu autor näitab teile veenvalt, et mida pühendunumad on töötajad ja lojaalsemad kliendid, seda suurem on ettevõtte kasum ja arengupotentsiaal. Iga samm, mis astutakse tipptegijate ja klientide hoidmiseks, toob end mitmekordselt tagasi. «Lojaalsuse reeglid» ongi mõeldud edumeelsetele juhtidele, kes mõtlevad tänase päeva kõrval ka homsele ja hindavad kõrgelt vastastikku kasulike suhete loomist ja hoidmist. Praktiline käsiraamat toob välja lojaalsuse ajatud põhimõtted, jagab samm-sammult näpunäiteid, kuidas oma ärisuhteid lojaalsemaks muuta, ja pakub välja testi, millega olemasolevaid suhteid mõõta.
Autori arvates ei ole enamikes ettevõtetes lojaalsuse loomise abinõudest puudus – takistus on hoopis valearusaam eesmärkidest. Reichheld väidab, et lojaalsus on kasulik investeering. Näiteks 5% paremate töösuhete tulemusena võib mitmetes tööstusharudes kasum kasvada koguni 25–100%.
Iga peatüki lõpus on kontrollnimekiri tegevustest ja selgelt välja toodud näited paljude firmade põhiväärtustest, mis on abiks lojaalsuse loomisel.
Head lugemist!