fbpx RAAMATU REEDE – Living the brand | Marketingi Instituut
18.12.14

RAAMATU REEDE – Living the brand

Unistuste tööandja: 100 ideed konverentsi väärtuslikuks lisalugemiseks soovitame raamatut Living the Brand: How to Transform Every Member of Your Organization into a Brand Championmille autoriks on Nicholas Ind.

Teie ettevõtte töötajad on kõige väärtuslikum vara. Töötajad on need, kes viivad ellu ettevõtte strateegia, tegelevad klientidega ja loovad ettevõtte brändi.  Living the brand näitab selgelt, kuidas innustada ja panna vaimustuma töötajaid ja luua võitjate bränd. See lähenemine suurendab töötajate pühendumust, parandab teeninduse standardeid ja võtab fookusesse ärilistele eesmärkidele suunatud jõupingutused. Praktiline ja inspireeriv raamat näitab sulle, et töötajad on säravad organisatsioonis, kus nad on osa ettevõtte brändist ja identiteedist ja ettevõte õitseb kui bränd loob väärtust ning on oluline. Raamatus on toodud näiteid mitmetest elulistest rahvusvahelistest kaasustest, nagu IBM, SAS Airlines, UNICEF, Apple ja Nike. Living the Brand näitab kuidas seda kõike ellu viia – uuringud, koolitused, kommunikatsioon, juhtimine ja ülevaade. Teoses vaadeldakse brändi loomust ja miks inimestest on saanud nii oluline ja määrav osa brändist.

Head lugemist!

NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!

Vaata soodsat raamatupakkumist siit!

 

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel