
Marketingi Instituudi raamatusoovituse kampaanias osalenud Kristel Mänd soovitab lugemiseks Seth Godini raamatut „Lilla lehm“ ning kirjeldab mõju, mis selle lugemisele järgnes: „Teos on eesti keeles üllitatud küll juba aastal 2005, kuid siiani on mul meeles loetu mõju – olime toona oma ettevõttes samasugused musta-valgekirjute lehmade karjatajad nagu paljud teised Eesti turundajad, kes nägid, et traditsioonilised turundusvõtted enam hästi ei tööta, aga tõuget mentaalse suunamuutuse ja julguse jaoks teha midagi totaalselt teistmoodi ei tulnud ka kuskilt... Siis juhtusin lugema ülalmainitud teost. Ja vähe sellest, et raamatu sisu mind inspireeris – suutsin inspireerida ka oma toonaseid kolleege, nõuda veelgi paremat ja julgemat lahendust reklaamiagentuurilt ning kokkuvõttes oli tulemuseks kogu meeskonna suur töövõit!
Sellest raamatust sain kindlust ja julgust, et:
- Riski investeerida uude tootesse
- Julge eristuda
- Leia sobiv nišš – ära ürita pakkuda “igaühele midagi”
- Ära karda pakkuda konkurentsi oma tootele
- Programmeeri oma uudistootele perspektiiv
- Ära karda kriitikat
- Varu kannatust edu oodates
- Halvimal juhul võib toode läbi kukkuda, kuid oled rikkam kogemuse võrra.“
Haaravat lugemist!