
Soovitame lugemiseks raamatut, mis sai ära märgitud ka Turundusraadio saates, ja selleks on teos “Kuidas kasutada kaost”, mille autoriks on Jeremy Gutsche.
Raamat on visuaalne ja tempokas ning siin on ära toodud 150 meetodit, kuidas muutuste ajal sütitada innovatsiooni. Kaos on ebakindlus, mille põhjustajaks on kaardistamata territoorium, majanduslangus ja võrsuvad võimalused. Kaos sunnib organisatsioone tagasi tõmbuma, kuid mitte alati. Põhja-Ameerika kuumim trendikütt teeb avalikuks strateegiad, mille abil toime tulla igasuguses majanduskliimas. Ebakindlatel aegadel võrsub suurepäraseid võimalusi, kuid ka kaardid segatakse ümber ja reeglid muutuvad.
Kas teadsite, et Disney, MTV, CNN; Microsoft, Burger King jpt ettevõtted asutati just majanduskriisi ajal? Dramaatilised muudatused ja lihtne evolutsioon sünnitavad uusi turuvajadusi. Tee need vajadused kindlaks ning saad tunda rõõmu oma imelisest edust. See raamat räägib jõulistest ideedest ja värvikatest lugudest, mis aitavad sul virgutada loovust, märgata võimalusi ja lõppkokkuvõttes, KAOST ÄRA KASUTADA.
Inspireerivat lugemist!
Vaid Tallinki laevadel ja Tallinn Marketing Week raames 18.-22.maini on võimalik osta endale eestikeelne turundusalane raamat "Kuidas kasutada kaost" superhinnaga 5€.