
Konverentsi Shopper Marketing: 100 ideed lisalugemiseks soovitame sel nädalal raamatut Fundamentals of retailing & shopper marketing, mille autoriks on Jan Hillesland.
Enamik jaemüüjaid üldiselt tunnevad oma kauplusi ja nende ostukeskkondi võrreldes suurema osa tootjatega. Kuid on oluline, et ka tootjad pööraksid sellele rohkem tähelepanu. Lugedes seda raamatut leiate vastused paljudele ostukeskkonda puudutavatele küsimustele. Autor annab sulle tööriistad , et mõista paremini ostuprotsesse ja tarbijate käitumist. Eesmärk on teha lugejast shopper marketingi spetsialist ja aidata tal parandada müügitulemusi ning brändilojaalsust.
Pole oluline, et kas sa oled tootja, varustaja, jaemüüja, agentuur või ärikonsultant, autor soovitab sul võtta fookuse olulisele ja jagab konkreetseid ja detailseid näiteid kuidas läbi jaemüügi parandada ettevõtte tulemusi. Sageli ei ole tootjatel sõnaõigust, et öelda poepidajatele mida ja kuidas teha – tegelikkuses on see isegi vastupidi. Aga jaemüüjad ja varustajad peaksid olema ju ühes paadis. Raamatus on ohtralt illustratsioone, tabeleid, skeem ja pilte, tänu millele on sul lihtsam loetut meelde jätta. Järgides autori esile toodud kaasusi suudad sa saadud teadmisi edukalt praktiseerida oma ettevõtte brändi kuvandis, turundusstrateegias või jaemüügi keskkonnas.
Kuula ka Turundusraadio saadet kus Kristjan Kaleviste räägib Shopper marketingist!
Raamatut on võimalik tellida ja osta ka siit!
Head lugemist!