fbpx RAAMATU REEDE – Cashier number 3, please! | Marketingi Instituut
10.10.14

RAAMATU REEDE – Cashier number 3, please!

Soovitame seekord lugemiseks raamatut Cashier number 3, please!, mille autoriks on Terry Green.

Käesolev raamat on tõsielulugu sellest, kuidas Terry Green ja tema kolleegid ehitasid üles oma äri, olles varustatud vaid suurepärase ideega ja vähese rahaga ning mis muutis ostukogemuse igaveseks.  Raamatus jagab Terry Green oma kahekümneaastast kogemust ja selgitab meile kuidas tekitada suurepärast kliendikogemust nö näost näkku keskkonnas. Lisaks annab raamat ettevõtjatele praktilisi arusaamu ja julgeid näiteid sellest, kuidas oma äri edukaks muuta, sest kahjuks üks neljast ostjast väljub sinu poest ostu sooritamata ja ei tule kunagi tagasi.

Äri eduks on vajalik läbi mõelda järgmised sammud:

  1. Võimaluste teadvustamine
  2. Mastaapide määratlemine
  3. Pane paika investeeringud ja tasuvusaeg
  4. Müü idee
  5. Leia partner
  6. Jaga infot aktsionäridega
  7. Mõtle läbi väärtus mida sa lood

Raamatus on iga punkti kohta välja toodud ka pikem selgitus.

Head lugemist!

UUDIS! Raamatud aitab nüüd sinuni tuua raamatukauplus "Krisostomus"!

Vaata raamatupakkumist siit!

 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel