
Tänapäeval on pidevalt üleval küsimused uute turgude leidmise ja konkurentsis püsimise kohta. Kuidas muuta aga konkurents tähtsusetuks ja näha suuremat ning avaramat pilti võimalustest ja avastamata turgudest? Te olete uue toote või teenuse nimel pikalt rassinud selleks, et teada saada, et konkurent on teinud sama asja paremini, odavamalt, kiiremini ja tänu sellele kõik kliendid endale meelitanud.
Soovitame lugeda raamatut W.Chan Kim ja Renee Mauborgene "Sinise ookeani strateegia"!
Tegemist on eduka strateegilise äriraamatuga, mis räägib ettevõtete konkureerimisest, eristumisest ja võitlusest koha eest turul. Autorid jõudsid oma uuringutega järeldusele, et ei ole vaja võidelda tänaste konkurentidega vaid tuleb luua seni avastamata turge – siniseid ookeane. Raamatus räägitakse näidete varal sinise ookeani hõivamise printsiipidest ja vahenditest selle rakendamisel. Kim ja Mauborgne kirjeldavad, kuidas hüppeliselt väärtust kasvatada (seda nii kliendi kui ka ettevõtte jaoks), turu senised piire ümber tõsta, mittekliendid klientideks muuta, detailide asemel üldpilti näha ja strateegia ellu viia.
Raamat kummutab tavaarusaamu ning pakub mõtlemisainet neile, kes tunnevad, et vajavad uut hingamist ja muutusi. Autorid selgitavad, kuidas luua uusi turge küllastunud turgude vahele. Samuti on oluline tähele panna milliseid tegevusi mitte teha, kui ka sellel mida teha kindlasti ja paremini. Kui oled veidi jännis oma konkurentsieeliste otsimisel, siis „Sinise ookeani strateegia“ peaks andma selgust. Raamat on hea lugemisvara kõikidele ettevõtlusega tegelevatele inimestele.
Head lugemist!