fbpx RAAMATU REEDE – Nõusolekuturundus | Marketingi Instituut
06.12.13

RAAMATU REEDE – Nõusolekuturundus

Sel reedel soovitame teile lugemiseks raamatut loaturundusest -  Seth Godin „Nõusolekuturundus: kuidas muuta võõraid sõpradeks ja sõpru klientideks”.

Seth Godin on tuntud kolumnist ja tunnustatud turunduskonsultant. Raamat ilmus Eestis juba mõned aastad tagasi, aga sisaldab ikkagi põnevat infot internetiturunduse vallas. Raamatus on arutelud elust võetud näidete varal ja rohkelt ideid kuidas paremini tööle panna oma firma klienditeenindus, kasutades nõusolekuturunduse printsiipe. Hästi seletatakse lahti reklaamiagentuuride nõiaringi – mida rohkem nad kulutavad, seda vähem see mõjub. Mida vähem see mõjub, seda rohkem nad kulutavad. Firmad panustavad suuri summasid massreklaamile, kuid tegelikult jõuavad sellega vaid väikese osani oma sihtgrupist. Seega on vaja uut laadi ja senisest tõhusamat turundust. Sobiva lahendusena pakubki Godin välja loapõhise turunduse, kus inimestele pakutakse toodete ja teenuste kohta infot ainult siis, kui ta ise on selleks soovi avaldanud. Tänu sellele ei tule enam kulutada raha reklaamile, mis tegelikult kliente ei too.

Nõusolekupõhine turundus on oodatud ja personaalne - inimesed tahavad toodetest ja teenustest midagi kuulda. Saadetavad sõnumid on suunatud otseselt konkreetsele inimesele ja võimalik tarbija on nendest sõnumitest huvitatud.

Raamatus on ka väga palju asjalikke näiteid nii edukatest kui ka läbikukkunud turunduskampaaniatest. Nendest on ettevõtjatel ja turundusinimestel oma strateegiate paika panemisel hea õppida.

Head lugemist!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel