fbpx B2B influencer turundus | Marketingi Instituut

B2B influencer turundus

Ärikliendi turunduses on influenceritega koostöö teistsugune kui turunduses lõppkliendile. Artikkel toob välja 11 erinevust. Näiteks tulemuste saavutamiseks tuleks influenceriga koostööd teha vähemalt aasta, enne poolt aastat tulemusi oodata ei saa.

Värskete nägude asemel soovitatakse influencereid otsida lähiringkonnast: fännide, äripartnerite, töötajate ja sõprade seast.  Otsi neid, keda sinu kliendid juba jälgivad.

Tähelepanu tuleb pöörata võimalikule huvide konfliktide. Loo influenceritega suhteid ning hari neid. 

Aleks Koha, Promoty: missugune ideedest tundus Sulle kõige olulisem? Kui suur on Eesti B2B influencerite turg?

Saatelõigu pikkus 3.40