fbpx 5 suurimat uue toote arenduse viga | Marketingi Instituut

5 suurimat uue toote arenduse viga

Euromonitor toob välja 5 suurimat uue toote arenduse viga, mida vältida.

  1. Ei investeerita piisavalt arenduse alguses, et olla veendunud, et lahendatakse õiget asja õigel ajal.
  2. Liiga kodulähedane vaade ei jäta võimalust näha uuendusi, mis sünnivad erinevate valdkondade kokkupuute kohtadest.
  3. Liigne kontseptuaalsus ei aita teha järgmist kiiret ja konkreetset tegevust
  4. Keskendutakse lahendustele, mitte probleemi lahendamisele
  5. Paljud jooksevad kinni lõpujoonel otsides perfektset lahendust ja on seega liiga aeglased. Teised kukuvad läbi perfektse toote kehva lansseerimise tõttu.

Kuidas kommenteerite seda uudist?

Saatelõigu pikkus 11.44