fbpx 3 klienditeeninduse trendi sotsiaalmeedias | Marketingi Instituut

3 klienditeeninduse trendi sotsiaalmeedias

Täna on teemaks uudis, mis toob välja kolm olulisemat väljakutset sotsiaalmeedias klienditeeninduseks. Esiteks, paljud organisatsioonid peavad lahendama küsimuse, kes vastutab sotsiaalmeedia eest ning kuidas tagada 100% vastutuse võtmine. Teiseks, kui traditsioonilises klienditeeninduses on mõõdikud paigas ja kvaliteeti monitooritakse regulaarselt, siis sotsiaalmeeedia klienditeeninduses mõõdab kvaliteeti vaid kolmandik. Kolmandaks, kriitiline on vastamise aeg. Ligi 2/3 klientidest soovib vastust oma küsimusele tunni jooksul, ettevõtetest aga vaid kolmandik suudab seda tagada. Lisaks ei vasta suur enamus ettevõtteid sotsiaalmeedia kommentaaridele üldse.

Kuidas kommenteerid olukorda Eestis?

Saatelõigu pikkus 8.26