Update Required
To play the media you will need to either update your browser to a recent version or update your Flash plugin.
Täna on teemaks uudis, mis toob välja kolm olulisemat väljakutset sotsiaalmeedias klienditeeninduseks. Esiteks, paljud organisatsioonid peavad lahendama küsimuse, kes vastutab sotsiaalmeedia eest ning kuidas tagada 100% vastutuse võtmine. Teiseks, kui traditsioonilises klienditeeninduses on mõõdikud paigas ja kvaliteeti monitooritakse regulaarselt, siis sotsiaalmeeedia klienditeeninduses mõõdab kvaliteeti vaid kolmandik. Kolmandaks, kriitiline on vastamise aeg. Ligi 2/3 klientidest soovib vastust oma küsimusele tunni jooksul, ettevõtetest aga vaid kolmandik suudab seda tagada. Lisaks ei vasta suur enamus ettevõtteid sotsiaalmeedia kommentaaridele üldse.
Kuidas kommenteerid olukorda Eestis?
Saatelõigu pikkus 8.26