fbpx WGSN: Kolm viisi, kuidas Asos muutis jäädavalt moekaubandust | Marketingi Instituut
21.09
2015

WGSN: Kolm viisi, kuidas Asos muutis jäädavalt moekaubandust

Tegevjuhid tulevad ja lähevad, aga kui brändi looja otsustab juhtivalt kohalt taanduda, toob see kaasa alati suure reaktsiooni, kirjutab WGSN. Nii põhjustaski parajat elevust Asose teade, et nende tegevjuht ja asutaja Nick Robertson lahkub pärast 15 aastat. Miks? Sest kõik, kes on moemaailmaga hästi kursis, teavad, et just tema loodud ettevõte suunas oluliselt seda, kuidas me täna moodi ostame. Nii nagu disainer mõistab, mida me kanda tahame enne, kui me ise, mõistis Robertson ning tema meeskond, kuidas me tahame ostelda. 

WGSN tõi välja kolm olulist asja, mida Nick Robertsoni loodud Asos tegi kõige esimesena:

  • Ta nägi, kuidas moekaupade online müük nõuab sisuloomet, luues oma ajakirja aastaid enne kui Net-A-Porter.
  • Tõi kasutusse järgmise päeva tarne.
  • Hakkas filmima modelle rõivastes, et klientidel oleks näha, kuidas riided meie kehal paistavad ning liiguvad. 

Loe originaalartiklit siit!

Tule ka  "Moe- ja trenditoodete turundus" koolitusele!

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel