fbpx "Turunduse tulejoonel vol 8" jagas nippe B2B lisaväärtuse loomiseks | Marketingi Instituut
08.09
2016

"Turunduse tulejoonel vol 8" jagas nippe B2B lisaväärtuse loomiseks

Turunduse tulejoonel ürituste sari toimus 7.septembril juba 8 korda. Sellest on saanud tore Marketingi Instituudi hooaja alguse traditsioon, mis on mõeldud kõikidele turundushuvilistele. Huvi kauaoodatud ürituse vastu on alati olnud erakordselt suur ning ka seekord oli saal osalejaid täis. Alustasime õhtut bakalaureuse- ja magistritööde autasustamisega. Sel aastal oli konkurents äärmiselt tihe, mistõttu andsime lisaks tavapärastele peavõitudele välja ka mitmed eripreemiad. 

Parima bakalaureusetöö võitja on KRISTEL KÕIVA „The impact of attributes and reviews on young adults’ decision-making process in hotel booking“, EBS

Parima magistritöö võitja on AUNE AUNAPUU „Otsingumootori reklaamile tehtavate kulutuste riikidevahelised erisused, EBS

Bakalaureusetöö eriauhinna sai MARIKA TAMM „Telereklaami kujunduse optimeerimine AS Starman reklaamide näitel, Tartu Ülikool

Bakalaureusetöö eriauhinna sai ROMET JÄRVELA „Veenmisvõtete kasutamine Youtube’i videoblogijate näitel, Tallinna Ülikool

Bakalaureusetöö eriauhinna sai GREETE KALLAST „Sotsiaalmeedia kasutamine personali valiku tegemisel Eesti panganduse näitel“, Tartu Ülikool

Bakalaureusetöö eriauhinna sai VERONIKA GORBATENKO „Trükireklaami taustavärvide mõju erinevate kultuuriliste taustadega tarbijatele Eestis, Tartu Ülikool

Magistritöö eriauhinna sai PRIIT SILVET „The effect of brand elements on the success of a crowdfunding campaign“, Erasmus School of Economics  

Magistritöö eriauhinna sai ALEKSANDR HUSSAINOV „Fonosemantiline aspekt reklaamtekstis, Tallinna Ülikool

Palju õnne võitjatele! Tutvu lõputöödega siin.

Anu-Mall Naarits (Marketingi Instituut) jagas üritusel praktilisi ning hädavajalikke nõuandeid, kuidas B2B turul lisaväärtust luua. Lisaks tõi kohalolijateni reaalseid ärituru kogemused Argo Saul, puitkarkassmajadega tegelevast ettevõttest Nordic Houses. Kaasahaaravatele ettekannetele järgnes aruteluderohke networking workshop, mis tõi lahendusteks väga põnevaid ning fantaasiarohkeid ideid.

Õhtu lõppes loosikampaaniaga.

Täname koostööpartnereid: Tallinna Lauluväljak, Kinkston, Mobec, Photopoint ja Tere!

Kohtumiseni „Turunduse tulejoonel vol 9“!

Fotode autor Jaanika Lausmäe. Vaata ürituse galeriid:

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel