fbpx Triin Tšoritša edulugu | Marketingi Instituut
25.05
2017

Triin Tšoritša edulugu

Kes on Triin? Ta on naine, ema ja ettevõtja, aga kindlasti ka palju muud, mida kõike ühes inimeses leiduda võib. Kui kellelgi läheb päriselt hästi - kui keegi on pidevalt rõõmus ja särasilmne, alati positiivse mõtlemisega ning julgeb unistada ning mõelda suurelt - ollakse tihti salamisi kadedad ja isegi avalikult õelad. Triin Tšoritš on just selline naine, kes teeb ja jõuab palju ning seda kõike sära silmis! Ta käis meil külas ja rääkis, kuidas tal läheb. “Mida sa teed, tee hinge ja südamega! Tuleb uskuda endasse ja asjad hakkavad juhtuma! Unistada suurelt ja universum annab sulle kõik, mida soovid! Armasta elu, inimesi, ennast ja kõike, mida sa teed! Naerata ja maailm naeratab sulle vastu! Kõik on võimalik! Ela piirideta elu!”, õhkas Triin. Kui ta ütles, et ta teeb alati kõike suure pühendumusega, siis see väljendus isegi ta kõnes ja pole kahtlustki, et just nii see ka on.

Triin on nooruslik, positiivne, aktiivne, ideedest pakatav ja edukas just seetõttu, et ta on otsustanud seda olla. Elu on talle pakkunud palju kaikaid kodaratesse, aga tema ratas sõidab ikka edasi. Särtsakas naine on terve elu enda peas genereerinud erinevaid ideid, mida kõiki pole veel teostatud. Ühel hetkel astus ta Istituto di Moda Burgo Eesti Moekooli, et leida inspiratsiooni, kuidas oma ideedega edasi tegeleda ning seal kohtus ta kellegagi, kes rääkis moe- ja trenditoodete turunduse koolitusest suure entusiasmiga, mis ka temas huvi ja osalemisesoovi tekitasid. Teades oma hinges, et just seda ongi vaja, hakkas sellest unistama ja tema on ehtne näide sellest, et kõik unistused saavad teoks, kui väga hästi unistada! Alati leidub võimalus, tuleb lihtsalt otsida ja ise unistuste täitumisele kaasa aidata. Niisiis, ühel hetkel ta avastas, et töötukassas on just selle sama koolituse pakkumine ja ta teadis, et peab sinna saama. Ta võttis selle nimel lausa akadeemilise puhkuse, et võtta end töötuna arvele, kuna omakuluna tal seda sel hetkel ei olnud võimalik tasuda. Järelikult pidi see ikka tõsine tahtmine olema. Moe- ja trenditoodete turunduse programmis õpitakse tundma ja kasutama moe- ja trenditoodete turunduses kasutatavaid võtteid. See on suunatud kõigile moe- ja disainivaldkonnas tegutsejatele: kõigile, kes soovivad luua oma uutest toodetest trenditooted; alles otsivad sobivat positisiooni oma trenditoodetele või kelle ülesanne on seda portfelli luua ja/või arendada; trenditoodete turuletoomine, brändide loomine reklaamiagentuuris või kes on trenditoodete müügikanalite otsinguil. “Koolituselt sain kaasa hinnalised teadmised kogu eluks ja isiklikke kontakte, kellega suhtleme senini! Samas pikk tee on veel minna eduni, aga teekond sinna on veel tähtsam. Ja seda teekonda tuleb nautida!” meenutas Triin tagantjärele. Olgugi, et koolitus talle niisamagi väga meeldis, siis Anu-Mall Naarits inspireeris teda niivõrd, et ta võttis uueks eesmärgiks temaga taas kohtuda. Ta teadis, et kindlasti peab saama osaleda mingil järgmisel koolitusel, mitte, et eelnev oleks puudulik olnud, aga just sellepärast, et Anu-Mall Naarits jättis talle tõeliselt sügava mulje.

Triin oli varem mitu aastat fitness personaaltreener ja juba sel ajal märkas ta, kui suur puudus on nn elustiilikotist, mis sobiks linnariietusega, aga samas mahutaks töö- ja trenniasjad. Probleem ei ole kuskile kadunud, millest areneski välja idee see ise luua: nutikas kott, milles on asjade organisaator ja tark riputussüsteem ning tehnoloogilised lahendused, mis sobitub suurepäraselt iga inimese elustiiliga. Nagu elus ikka, siis üks asi viib teiseni ja juhuslikult jõudis temani info Loov Eesti konkursist TeamLab, kus osalejaid nõustavad kahe päeva jooksul oma ala parimad mentorid. Seal eksponeeris Triin mitut erinevat ideed, aga lõpuks pidi ühe kindla välja valima ja nii see läks. Ühe asja korralikult tegemiseks tuleb see välja valida, sest mitut asja tehes ei tehta midagi korralikult. Tavaliselt need loomingulisemad hinged ju pulbitsevadki erinevatest ideedest, aga millegi teostamiseks tuleb kuskilt otsast alustada. Seekord võitis Triin Tšoritš  SmartBag’i ideega peaaeuhinna, milleks oli PESA programmis tasuta osalemine. Just täpselt nii, nagu ta soovis!

PESA on Eesti esimene veebipõhine arendusprogramm, kus Eesti juhtivad konsultandid aitavad ideest vormida läbilöögivõimelise toote. See kestab 8 kuud, programmi on võimalik pääseda kuni 20 meeskonnal. Programmi esimese aasta lõpuks on seatud siht 50% tooteid Eesti turul müüdavaks arendada ja omama eksporditurgudele sisenemiseks juba esimesi reaalseid kontakte.

Praegu on Triinu suureks sooviks tulla järgmise aasta esimeses kvartalis edukalt turule enda brändiga ja sellega ta aktiivselt ka tegeleb.

Marketingi Instituut elab talle väga kaasa!

Palju töövõite ja edu, hea Triin!

http://mi.ee/koolitused/moe-ja-trenditoodete-turunduse-programm  

https://pesa.looveesti.ee/ 

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel