Aprillikuus soovitame lugemiseks raamatut Unbrandable: How to Succeed in the New Brand Space, mille autoriks on Adam N. Stone.
Raamatu analüüsib brände, mis on mõeldud uuele põlvkonnale, kes on skeptilised tarbijad oma eripäraste lähenemistega.
Unbrandables on uut tüüpi tarbijad: teadlikud, tundlikud usalduse osas, järeleandmatud, turunduslikult kahtlustavad toodete osas mida nad ei soovi või mis on kahjulikud keskkonnale. Muji Jaapanis, Mojang Rootsis, Deas ex Machina Austraalias kuni The Village Voice´ni New York´is ja isegi California põhine kiirtoidubränd In-N-Out Burger on võitnud skeptiliste tarbijate poolehoiu, mõistes et ausus on parim poliitika.
Unbrandable on juhis, kuidas luua edukas turundusstrateegia. Autor Adam Stone eksamineerib 50 brändi, kes on õppinud kuidas triivida uuel brändimaastikul võttes kasutusele loovat ja läbipaistvat lähenemist.
Head lugemist!
NB! Raamatu saad tellida raamatukauplusest "Krisostomus"!
Vaata soodsat raamatupakkumist siit!