fbpx Raamatu reede - Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers | Marketingi Instituut
01.08
2016

Raamatu reede - Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers

Raamatu Reede soovitab augustikuus lugemiseks Tim Hughes'i ja Matt Reynolds'i teost "Social Selling: Techniques to Influence Buyers and Changemakers".

Tänu digitaalsele maastikule on tarbijate harjumused muutunud - järjest keerulisem on jõuda tavalisi müügimetoodikaid kasutades tarbijateni otsustusprotsessi alguses. Seetõttu on suhete loomine klientidega läbi sotsiaalsete võrgustike järjest olulisem oskus. See annab müügiprofessionaalidele võimaluse varakult siseneda müügiprotsessi ning see 'hackida'. Teos annab praktilised, samm-sammult juhised nende konkreetsete tõestatud meetodite rakendamiseks, sisaldades: 

  • Kuidas võrgustikke eesmärgikohaselt kasutada, et seal kasvatada sotsiaalset usaldust ning luua kõrge kvaliteediga kogukond?
  • Kuidas ilmutada tõelist mõju ja võimu sinu sihtrühmale ja ühenduda muutuste tegijatega?
  • Kuidas mõõta sotsiaalset müügistrateegiat kogu organisatsiooni ulatuses, sealhulgas tähtajalisust ja investeeringute mudeleid, riski ja juhtimist ning tehnoloogilisi platvorme?

Antud teos on hea lugemine näiteks müügispetsialistidele, digitaalse müügi direktoritele ning teistele huvilistele. 

Head lugemist!

Vaata raamatupakkumist siit!

Kommenteeri meie Facebooki lehel