fbpx Kes võitis Pariisi moenädala sotsiaalmeedias? | Marketingi Instituut
15.03
2016

Kes võitis Pariisi moenädala sotsiaalmeedias?

WGSN kommenteerib ja analüüsib, et Instagram, Twitter ja Snapchat on märtsikuisest moekajastusest üleujutatud. Kes olid edukad?

1. Digitaalsed mõjurid on suuremad kui varem. Rekordilised 144 000 like ja 3500 kommntaari Balmaini Gigi ja Kendalli fotole! Me ei tea, kas toode müüb, kuid levi on muljetavaldav.

2. Gen Z on tähelepanu keskpunktis: Chanel valis oma saadikuks Willow Smithi. Isegi kui kõik tema fännid ei saa endale Chaneli tooteid lubada, siis ihaldusväärsus kasvab kindlasti.

3. Balenciaga katsetab virtuaalse reaalsusega, pakkudes nii ülekannet oma showlt.

4. Vivienne kasutab Instagrammi Valentinipäeva eel oma kaasale tähelepanu juhtimiseks ja tema toetuse tunnustamiseks. 6000 like sai postitus Instagramis!

Loe lisa siit ja tule meie kohe algavale Moe- ja trenditoodete turunduse kursusele

Infopesa: 
Kommenteeri meie Facebooki lehel