fbpx Ericsson Eesti: Eriti südamlik oli lugeda töötajate oma sõnastuses toodud tagasisidet. | Marketingi Instituut
26.10
2017

Ericsson Eesti: Eriti südamlik oli lugeda töötajate oma sõnastuses toodud tagasisidet.

Ericsson Eesti võitis eelmise "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsi raames korraldatava konkursi "Unistuste tööandja 2017" võitja tiitli. Küsisime Ericsson Eesti AS personalijuht Katri Kuuselt, et mis ajendas neid konkursil osalema ning millist väärtuslikku infot nad läbi selle kogemuse said tööandja brändi kuvandi arenguks.

Miks osalesite eelmisel aastal konkursil "Unistuste tööandja 2017"?

Unistuste tööandja konkursil osalemine oli hea võimalus ja sobis toetama meie ettevõttes toimunud muutusi. Arendustiimi osatähtsuse suurenemisega Ericssoni kõrgtehnoloogilisi sidevõrguseadmeid tootvas tehases oli meil ka praktiline vajadus olla tööandjana rohkem pildis.

Kuidas on konkursi võit muutnud Ericsson Eesti tööandja mainet?

Kuna konkursi metoodika on suunatud pigem sisemise tööandja brändi tugevuse testimiseks, andis osalemine lisaks ettevõttes korraldatavale pühendumusuuringule võimaluse saada ka teise meetodiga töötajatelt väärtuslikku tagasisidet.

Kuidas kasutasite ära konkursi võitu oma tööandja brändi arendamisel?

Konkursi võit oli positiivne üllatus, sest meiega koos võistlesid väga tugeva mainega tuntud ettevõtted. Oleme oma töötajate heaolu nimel teinud aastaid järjepidevat tööd ning suur rõõm oli näha sellele tööle antavat positiivset hinnangut. Eriti südamlik oli lugeda töötajate oma sõnastuses toodud tagasisidet.

Unistuste tööandja tiitli võit andis tööandja brändinguga ettevõttes sissepoole ja väljapoole tegelevatele inimestele tugeva annuse positiivset energiat ja tegutsemistahet. Tööandja brändiga seotud tegevused on jaotatud erinevate ekspertide vahel, omamata selleks eraldi tiimi. Unistuste tööandja tunnistus on väljas meie tunnustuste seinal ning on kommunikeeritud kõigile töötajatele. Usume, et oma tööandja üle uhkuse tundmine mõjub positiivselt töötajate lojaalsusele ning soodustab värbamistegevust, kuna oma töötajate soovitusindeks on kõrge. Ettevõttest väljapoole kasutame 2017. aasta võitu Ericssoni tutvustamisel nii töövarjupäevadel, karjäärimessidel kui ka otseselt värbamiskuulutustel.

Miks osaleda "Unistuste tööandja" konkursil? Millistele ettevõtetele osalemist soovitate?

Tänasel tööturul on iga tubli inimene kulda väärt. Selleks, et häid inimesi ettevõttes õnnelikuna hoida ja ettevõtet võimalikele uutele töötajatele tutvustada, on just Unistuste tööandja laadsed konkursid ja tunnustused olulised. Marketingi Instituudi poolt antav detailne tagasiside konkursil osalejatele on heaks sisendiks ettevõtte brändingualaste eesmärkide seadmisel ja kohendamisel ning annab hea võimaluse tutvuda teiste ettevõtete heade praktikatega samas valdkonnas.

Kiida oma tööandjat SIIN 

Osale "Unistuste tööandja 2018" uuringus ning konkursil. 

Kommenteeri meie Facebooki lehel