Turundusraadio: kuidas digitaalsed vahendid enda kasuks tööle panna?
Tänapäeval pole ettevõtet, kes ei kasutaks digitaalseid kanaleid, et olla nähtavad ja klientidele kättesaadavad.
Tänapäeval pole ettevõtet, kes ei kasutaks digitaalseid kanaleid, et olla nähtavad ja klientidele kättesaadavad.
Viimasel ajal trendina turundusse ja juhtimisse murdnud mängustamise ehk Gamificationi idee on paljudes inimestes tekitanud õigustatud küsimuse: kas kaupade ja teenuste müümine psühholoogiliselt veelgi kavalamalt, läbi mittemänguliste tegevuste mä
Sel suvel oleme lugenud meedias ebameeldivaid lugusid: alkoholijoobes ujuma kippujate hulgad ei näita vähenemistendentsi hoolimata sellest, et riik on läbi erinevate teavituskampaaniate tõstnud üleüldist teadlikkust kordades.
Ärileht uuris Saksmaa ühelt tuntuimalt mängustamis-turunduse spetsialistilt Christoph Brosiuselt, kui tõsine turundustrend on mängustamis-turundus (inglise keeles gamification) Euroopas ja kas see mõjutab ka vanemaid tarbijaid.
Selle ja järgmise aasta moesõnaks Eesti turundusmaailmas tundub saavat Gamification - sõna, millel puudub tänini hea kõlaga sobiv eesti keelne vaste, kuid mis sellest hoolimata inimesi sumisema paneb.
Paljud turundajad arvavad, et kui nende lojaalsusprogrammis arvestatakse ostude eest makstud summad punktideks, mille eest on võimalik midagi saada, siis peakski ju juba pisutgamificationit ehk mängustamist kasutuses olema.
Kohtusime Christophiga ühel seminaril umbes aasta tagasi.