ARTIKKEL: 2014 aasta hotellide trendide uuringu tulemused
The American Hotel & Lodging Association (AH&LA) on andnud välja uuringu tulemused, millega uuriti hotellimajanduse trende: personaalne teenindus, tervislikud eluviisid ja mugavus.
The American Hotel & Lodging Association (AH&LA) on andnud välja uuringu tulemused, millega uuriti hotellimajanduse trende: personaalne teenindus, tervislikud eluviisid ja mugavus.
Vaata üle oma hotelli edendamise tööriistakast, et näha kas sul on olemas kõik mida sa vajad võitluses ellujäämise nimel klientide ja kasumi pärast.
Tony Hayes on mees, kelle firma RetailProfile on nelja aastaga laienenud Inglismaalt Skandinaaviasse, Saksamaale ja Venemaale.
Lennureisid, mis kunagi olid glamuursed on tänapäeval muutunud harjumuspäraseks ning oma arengus jäänud ka loorberite puhkama.
Virgin Atlantic uuris, milline on ärireisija ja mis hoiab teda kinni liikuvas ambitsioonikas maail
Paljud hotellid otsivad lahendusi kuidas sotsiaalmeedias oma olemasolu märgatavaks teha. Enamasti tehakse postitusi oma Facebooki, Twitteri ja Instagrami kontodele.
Google on midagi enamat kui lihtsalt otsingumootor. On olemas mitmeid Google tööriistu, mida me igapäevaselt kasutame: Gmail, Google Maps või Android ja mille operatsioonisüsteeme kasutatakse 80% kõikides mobiilides.
Milleeniumi reisijate sihtgrupp (Y generatsioon) on hotellimajanduses väga olulisel kohal. Aastaks 2030 oodatakse 78 miljonit Milleeniumi reisijat.
Ülemaailmse uuringu tulemusena selgus, et inimesed kes ühendavad ärireisid meeldiva linnapuhkusega, saades seeläbi ka tööreisidest isiklikku kasu, on rohkem lojaalsed oma tööandjale ja rahul oma tööga.
Venemaal toimuv tundub olevat meile samas nii lähedal kuid ka kaugel.
Ärireisijad vajavad ja ootavad sageli erinevaid teenuseid hotellidelt võrreldes puhkusereisijatega. Treening ja puhkus peale tööd, igapäevane abi ja tehnilised abivahendid on väga oluline osa ärireisijate nõudmistest.
Berliin kogub populaarsust järgmise „suure“ turismikohana Euroopas, olles külastatavuselt kolmandal kohal Pariisi ja Londoni järel, kuid seljatades Rooma.
Kõik Venemaal toimuv tundub siitmailt vaadates ehmatav, hirmutav ja ebakindlust sisestav.
„Meeldis, et konverentsil osalesid just esindajad Venemaalt, kes väga hästi tunnevad ja teavad, mida vene klient tahab, teeb ja kuidas temaga töötada.“ (Jelena)
Ahvatlev külaline Venemaalt: 100 ideed tekkis ideid palju ning loodame, et saame ka nende vilju maitsta. Meie korjasime välja need ideed:
Mõnusa emotsiooniga, sisutiheda, avatud õhkkonna ja põnevate arutelude konverentsilt tuli 100 ideed.
Täname fotograafi: Sven Tupits