fbpx 100 ideed konverentsilt Unistuste tööandja 2018 | Marketingi Instituut
07.02
2018

100 ideed konverentsilt Unistuste tööandja 2018

Vaata, millised ideed kogusime kokku 6.veebruaril 2018 toimunud "Unistuste tööandja: 100 ideed" konverentsilt:

  1. Branson on öelnud, et kui hoolitsed oma töötajate eest, siis nemad hoolitsevad selle eest, et ettevõte oleks edukas
  2. Uute kommunikatsioonikanalite jaoks on vaja oma protsesse: kuidas Instagramist otse kandideerida?
  3. Soovituskampaaniad ja suhete loomine on uus trend 
  4. Kui tööandja brändiga töötavad vähesed, siis on lihtsam silma paista. Kui kõik töötavad, siis on palju keerulisem
  5. Lisaks kommunikatsioonile pange paika ka värbmisprotsess
  6. Koostöö tippjuhtide ja esmatasandi juhtide vahel on tööandja brändi loomisel võtmeküsimus, varem oli koostöö personali ja turunduse vahel
  7. Soovitajad peavad mõtlema nagu headhunterid: soovitada tuleb parimaid, mitte neid, kes tööd otsivad
  8. Süsteemne analüüs kitsaskohtade leidmiseks, kus on näha tegelikkuse ja ideaali vahe
  9. Keskendu ühele fookusele
  10. Kui on oluline paindlikkus, siis saa aru, mida see Sinu fookusgrupis tähendab (varasem või hilisem tööpäeva algus, sülearvuti vms)
  11. Sihtgruppide leidmiseks koosta analüüs, kui palju neid on turul olemas ja kui paljude puhul peame kasutama koolitust, et nad vajalikule tasemele koolitada
  12. Tudengiteni jõudmiseks on oluline isiklik kohtumine
  13. Uuringud on tähtsad, et saada teada töötajate mõtted (miks nad tulid, mis neid üllatas jne)
  14. Alati ei ole pereliikmete töölevõtmine asjakohane
  15. Inspiratsioon kui eesmärk, mis peaks olema töötajate ees
  16. Firma töökultuuri näitamine on oluline
  17. Inimestega kohtumine ja soojemad suhteid on inspiratsiooniks
  18. Raha asemel on hea pakkuda tunnustust
  19. Töötamise kogemus peab olema positiivne
  20. Oluline on teada, mida inimesed/töötajad ootavad: kasuta erinevaid uuringuid selle teada saamiseks
  21. Läbipaistvus firma atmosfääri osas on tugevus
  22. Ettevõtte töötajad on tööandja brändi saadikud
  23. Töötaja meelitamine ei toimi, töötajad peaksid ise tahtma tulla organisatsiooni
  24. Mitmekesisus: hoolitse selle eest, et ei tekiks palgalõhet
  25. Diskrimineerimissüsteemi loomine
  26. Võtmenäitajad KPI-d näitavad, et teeme õiget asja ning liigume õiges suunas
  27. Mitmekesisuse valdkonna juht on see, kes juhib tähelepanu kõikides protsessides, mitte ainult värbamises
  28. Koolitada juhte, et nad tunneksid mugavalt näiteks mitmekesisuse teemadest rääkides
  29. Seeniorpraktikandid kui hea näide mitmekesisuse rakendamise kohta
  30. Ära unusta töötaja perekonda ning ta kulusid, kui saadad töötaja välisriiki. Ei pea kõike teadma, tähtis on kaasata vajalikud inimesed kellel on kogemus ja teadmised (nt juristid, maksukonsultandid jms)
  31. Kui saadad töötaja välisriiki, hoia temaga kontakti
  32. Uues riigis aitab töötajat working buddy 
  33. Kogemus korporatsiooni erinevates osades kujundavad tööandja brändi, mitte ainult koduorganisatsioon
  34. Muutused muutuvad: kui varem teadsime, mis muutub, siis nüüd on teadmatust palju
  35. Töö sisu muutumine: administratiivne töö kaob, kasvab väärtuse loomise osa
  36. Kui lased muutustel juhtuda, saavad inimesed haiget
  37. Väikeste sammudega ei muuda organisatsiooni, vaja on suuri samme
  38. Kaasaegne koolitus toimub rohkem koolitusklassist väljas ja mobiilselt
  39. Ettevõtte töötajaid peaks koolitama need, kes on teinud sarnast tööd
  40. Digitaliseerimiseks on vaja ka digitaalselt koolitada
  41. Inimesed ei muutu käsu peale, vaid teevad seda siis, kui organisatsioon kõigepealt nende probleemid lahendab
  42. Talendijuhtimine on üldjuhul probleemide lahendamiseks kõige paremate inimeste leidmine 
  43. Tähista väikseid võite! Ikka ja jälle!
  44. Loo muutuste lugu, mida juhid saaksid rääkida!
  45. Selgita muutuste tulemust ning nende kasu igale inimesele
  46. Anna töötajatele sõna: kuula ja vasta
  47. Keskendu oma väärtuspakkumises millelegi täiesti inimlikule
  48. Töötaja kogemus on eristumise koht: ära lase sel lahustuda
  49. Inimene 4.0: kui muutub tööstus, on vaja ka teistsuguseid inimesi. Hea tuua välja ühise märksõna all
  50. Personalispetsialistid (varem funktsionaalselt spetsialiseerunud) muutusid osakondadele partneriks olukorras, kus 3 kuu jooksul toodi tiimi 200 uut töötajat 
  51. Peale organisatsiooni muutuseid on juhtide briifing oluline
  52. Tööandja peaks leidma töötaja tugevused üles, mitte mõtlema sellele, et inimene ei sobi organisatsiooni
  53. Töötajate kaasamine on nagu nende pantvangi võtmine: siis on nendega muutusi lihtsam ellu viia
  54. Inimestele tuleb anda võimalus areneda
  55. Organisatsioonid ei muutu vaid inimesed muudavad neid
  56. Iga juht saab kaasa töötaja koos tema pagasiga (rõõmud, mured, mõtted jne)
  57. Mida väiksem on grupp, tiim, seda rohkem on julgust avalda mõtteid ja esitada küsida
  58. Uue plaani tegemine tuleb teha enne vana lõppemist
  59. 3 aastat on piisav aeg, et jõuab tööandja brändi plaani ellu viia
  60. Piloteeri oma EVP-d väiksemal skaalal
  61. Tööandja soovitusindeks toob välja emotsioonid, parem kasutada kui rahulolu mõõtmist
  62. Kommunikatsioon läheb lühemaks, rohkem videosid, lühike tekst
  63. Töö kui väljakutse: noored otsivad juhte, mentoreid ja eeskujusid
  64. Juhtimine kui teenus, mitte protsess
  65. Juhtimisteenuste kataloog, kus iga töötaja saab valida omale sobiva teenuse, iga 3 kuu tagant otsustada, kas ja mida soovib
  66. 12 juhtimisteenuse kategooriat (ajajuhtimine, stressijuhtimine, perekonna teenused, karjääriteenused, kompetentsi arendamise teenused, info teenused jms)
  67. Oluline on teha esimene samm lihtsate teenustega
  68. Teenusepakkujad on erinevad inimesed, kes seda hästi oskavad, mitte ainult juhid, mõnel teenusel isegi 10 erinevat inimest
  69. Teenus „pit stop“: kui pead lahkumisplaane, siis tule ja arutame koos
  70. Tippjuhiga lõuna teenus
  71. Võrgustiku loomise teenus
  72. 3-aasta plaani teenus
  73. Teenus: jälgi müügitiimi liikmete tööd
  74. Teenus: soovin töötaga sellise ägeda kliendiga
  75. Teenus: täienda oma LinkedIn-i profiili
  76. Sisseelamise teenus
  77. Ettevõtte tuleviku arendamise teenus
  78. Ühise lõuna teenus: meeskonnakaaslane kokkab neile, kes seda soovinud on
  79. Kriisiga toimetuleku teenus
  80. Teenus noortele peredele
  81. Teenus: tagasiside minu tööle
  82. Kliendikoostöö arendamise teenus
  83. Mentori leidmise teenus
  84. Tugevuste leidmise teenus
  85. Mudilaste lõunauinaku teenus
  86. Parimate vaatlemise teenus
  87. Tehnilise toe teenus
  88. Arenguvestluse teenus
  89. VincitTalks: parimad videolood
  90. Teenustele tagasiside ning selle pidev monitoorimine aitab taset parandada
  91. Kolleegide tagasiside: kas sinu tiimis on kõik inimesed rõõmsad?
  92. Leadership as a service laieneb ka traditsioonilistesse ettevõtetesse, kus on olemas juhid, kuid tuuakse lisaks sellele juurde juhtimisteenuseid
  93. Teeme töötajatega sama nagu väliskliendigagi, käitume nendega samamoodi ja lähtume nende vajadustest pakkumise loomisel
  94. Riigi brändi loomisel on kommunikatsiooni tasandid erinevad – sektor, tööstusharu/tootmissketor, organisatsioon, roll, haridus, taust, töökeskkond, tööülesanded. Inimene ei tööta sektoris vaid organisatsioonis
  95. Tööandja brändi loomisel visualiseeri: nagu Rootsi riigi tööandja brändi teemant vms
  96. Enne tööandja brändi loomist toetu varem tehtud töödele, muidu ei ole tulemus relevantne
  97. Tööandja brändi manualid aitavad riigis tööandja brändi loomisel: kuidas end tööandjana lihtsalt turundada
  98. Kuidas müüa tööandja brändi idee maha juhtidele: tea missugused on juhid ning kellele mis oluline on (kellele numbrid, kellele eeskujud ja case study’d, kellele emotsioonid jms). Kasuta iga inimese puhul sobivamat viisi kommunikatsiooniks!
  99. Kuidas kriisiolukorras kommunikeerida positiivset brändisõnumit? Uuri inimese käest: mis on su ootus, su mure ning mis on suurim lootus. Kommunikatsioon väiksemates gruppides. LIsaks ühine KKK kõikidele. Tegutse kiiresti!
  100. Kuidas toetada töötajate isikliku ja eraelu tasakaalu? Töötamine kodus, paindlik tööaeg, tööajanormid (ei tohi olla rohkem tööd kui kokku lepitud). Kodus üksi nokitsedes ei sünni häid ideid. Meil ei ole töö- ja eraelu, meil on ainult üks elu ja peame seda jätkusuutlikult elama. 
Kommenteeri meie Facebooki lehel