Euromonitor toob välja 10 ägedaimat uut kaubanduskontseptsiooni neljas kategoorias: toidukaubad, mittetoidukaubad, digitaalne ja poeväline.
Toidukaupadest on valitud kolmeks esimeseks Rumeenia Gusturi Romanesti, Leedus Statoil oma uue kodukaupluse kontseptsiooniga ning Grupo Bimbo Argentiinas, mis pakub küpsetisi.
Tarbekaupadest on võitja Jaapani kontseptsioon, kus on ühendatud raamatud ja koduelektroonika, teine ETAM-I pesupood Prantsusmaal, kus väljavalitud pesu jõuab kliendini torude kaudu, ning kolmas Itaalia Olfattorio, kus nagu minibaaris saab nuusutada erinevaid lõhnu.
Parim poeväline kontseptsioon tuleb Ungarist, kus saad valida endale kana, kelle munetud munad sulle iga kuu kodulähedasse jaotuspunkti tuuakse. Teine koht läks Kreeka värske piima masinatele ja kolmas Soome Aleppa Kauppakassile, kes tegi postkasidest jaotuskastid, kuhu mahub ka toidukast.
Digitaalsetest kontseptsioonidest esimene L’Oreal oma digitaalse meigiproovimise äpiga, teine Amazon Dash nupud, mis võimaldab lihtsat kaupade järeltellimist, ning kolmas Kolumbia Rappi+ äpp, mile kaudu tellimuse esitanu ostud saabuvd kuni 15 minuti jooksul.
Missugused nendest lahendustest võiksid ka Eestis populaarseks osutuda?
Saatelõigu pikkus 4.54